Reklamace a servis
Jak postupovat s reklamací a pozáruční opravou robotických sekaček Mammotion LUBA a YUKA.
Adresa servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany (Jesenice)
Po – Pá od 8:00 do 16:30
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany (Jesenice)
Po – Pá od 8:00 do 16:30
Reklamace a servis:
Tel.: (+420) 774 737 789
Tel.: (+420) 606 839 644
Email: servis@blakar.cz
Po – Pá od 8:00 do 16:30
Průvodní dopis ke stažení
Tel.: (+420) 606 839 644
Email: servis@blakar.cz
Po – Pá od 8:00 do 16:30
Průvodní dopis ke stažení
Jak postupovat
Postup reklamace
- Výrobek můžete poslat přímo do servisu poštou nebo reklamovat přímo na naší prodejně.
- Vyplňte Průvodní dopis (kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady).
- Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku včetně nákupního dokladu.
- Výrobek zasílejte vyčištěný. Reklamaci pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Adresa servisu: BLAKAR trading s.r.o., Azalková 1272, 252 42 Horní Jirčany
Postup servisu (pozáruční)
- Výrobek na pozáruční placenou opravu můžete poslat přímo do servisu poštou nebo přivézt na naší prodejnu.
- Vyplňte Průvodní dopis (kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady).
- Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku.
- Výrobek zasílejte vyčištěný a pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Adresa servisu: BLAKAR trading s.r.o., Azalková 1272, 252 42 Horní Jirčany
Před řešením reklamace a servisu zkontrolujte aktualizace robotické sekačky a RTK stanice, zda máte nahrané nejnovější verze software.