Reklamace a servis

Reklamace a servis

Jak postupovat s reklamací a pozáruční opravou robotických sekaček Mammotion LUBA a YUKA.

Adresa servisu:

BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany (Jesenice)
Po – Pá od 8:00 do 16:30

Reklamace a servis:

Tel.: (+420) 774 737 789
Tel.: (+420) 606 839 644
Email: servis@blakar.cz
Po – Pá od 8:00 do 16:30
Průvodní dopis ke stažení

Jak postupovat

Postup reklamace

  • Výrobek můžete poslat přímo do servisu poštou nebo reklamovat přímo na naší prodejně.
  • Vyplňte Průvodní dopis (kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady).
  • Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku včetně nákupního dokladu.
  • Výrobek zasílejte vyčištěný. Reklamaci pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Adresa servisu: BLAKAR trading s.r.o., Azalková 1272, 252 42 Horní Jirčany

Postup servisu (pozáruční)

  • Výrobek na pozáruční placenou opravu můžete poslat přímo do servisu poštou nebo přivézt na naší prodejnu.
  • Vyplňte Průvodní dopis (kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady).
  • Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku.
  • Výrobek zasílejte vyčištěný a pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Adresa servisu: BLAKAR trading s.r.o., Azalková 1272, 252 42 Horní Jirčany

Před řešením reklamace a servisu zkontrolujte aktualizace robotické sekačky a RTK stanice, zda máte nahrané nejnovější verze software.

Instalace bez obvodového drátu

Spolehlivý navigační systém 3D vision a RTK s centimetrovou přesností.

Rychlé dodání a doprava zdarma

Rychlé dodání u produktů, které jsou skladem a doprava zdarma nad 2000 Kč.

Záruka 3 roky

Nově na robotické sekačky modelové řady 2025 záruka 3 roky.