LUBA 2 AWD 1000
robotická sekačka
Reklamace a servis
Jak postupovat s reklamací a pozáruční opravou robotických sekaček Mammotion LUBA.
Postup reklamace
Reklamace poštou
Výrobek můžete poslat přímo do servisu poštou nebo dopravcem. Vyplňte Průvodní dopis (kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady). Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku včetně nákupního dokladu. Výrobek zasílejte vyčištěný. Reklamaci pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Reklamace na prodejně
S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme na prodejně. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu). Před návštěvou servisu výrobek vyčistěte!
Adresa servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany
Postup servisu (pozáruční)
Servis poštou
Výrobek na pozáruční placenou opravu můžete poslat přímo do servisu poštou nebo dopravcem. Vyplňte Průvodní dopis (kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady). Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku. Výrobek zasílejte vyčištěný a pečlivě zabalte pro dopravu.
Servis na prodejně
Se servisem výrobku vám rádi pomůžeme na prodejně. Před návštěvou servisu výrobek vyčistěte!
Adresa servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany
Po doručení robota do servisu a diagnostice závady, servis vystaví cenovou nabídku na opravu a s těmito informacemi vás informuje. Po vašem odsouhlasení zrealizuje opravu. Pokud Vám cenová nabídka nevyhovuje a robota nechcete opravit, hradí se poplatek na pokrytí diagnostiky servisního střediska 800,- Kč.